prostota najwyższą formą wyrafinowania

Od 2009 roku lat skupiamy się na rozmowie handlowej. P

 

Badamy i analizujemy procesy sprzedaży, aby sprawić żeby sprzedaż była przyjemna zarówno dla klienta, jak i handlowca.

 

To co nas wyróżna to:

  • praca jedynie z osobami zaangażowanymi w proces swojego rozwoju - nie szkolimy osób, które nie chcą być szkolone ponieważ nie ma to uzasadnienia ekonomicznego.
  • nastawienie na small-business, głóenie naszymi klientami są osoby prowadzące małe i średnie firmy mające osoby zaangażowane w proces sprzedaży, dbające o jakość obdługi klientów gdzie szkolenia prowadzone przez firmy pracujące z dużymi sieciami lub korporacjami nie mają racji bytu
  • podejście do kompetencji miękkich w sposób techniczny - "po inżyniersku" od strony narzędzi dobranych do potrzeb danego klienta

 

 

Inspiracja sztukami i systemami walki wręcz pozwala osiągać zarówno szybkie jak i stabilne efekty. Niestety ten rodzaj pracy wymaga przyłożenia wielokrotnie większej energii i nakładu czasu niż standardowa ścieżka kariery w większości firm. Częsta praca po godzinach oraz zmęczenie przy początku drogi jest normalną rzeczą chcąc osiągać ponadprzeciętne rezultaty. W treningach i podczas wdrażania procesów doradczych stosujemy kodeks wartości wojownika jiu-jitsu ponieważ wdrożyliśmy go i działa:właściwe pytania
  1. Minimum wysiłku – Maksimum skuteczności
  2. Ustąp aby zwyciężyć
  3. Przez czynienie sobie dobra nawzajem dla dobra ogółu
Sprzedaż to wywieranie wpływu. Wywieranie wpływu w złej intencji to manipulacja. Granica jest cienka. Dajemy Narzędzia, które mogą służyć do rzeczy pięknych i chwalebnych lub niecnych i nikczemnych. Stosując zasady mistrzowskiego treningu budujemy nawyki, wgrywamy pewien sposób myślenia, tak samo jak w sztukach walki. Nie da się osiągać rezultatów myśląc przy wykonywaniu ruchu. Jeśli jesteśmy atakowani działają odruchy, pamięć motoryczna. Jeśli sprzedajemy klient oczekuje:
  • Szybkiej reakcji na obiekcje
  • Pewności
  • Partnerskiej relacji opartej o zaufanie
  • Innowacji, wyróżnika w prezentacji oferty
  • Prowadzenia w procesie gdyż sam zwykle nie jest ekspertem
  • Znajomości produktu i mówienia rzeczowym językiem korzyści
  • Dostarczenia tego czego potrzebuje

KOMPLEKSOWA POMOC KLIENTOM

Opierając swoje działania o systemy szkolenia działające od tysięcy lat opracowaliśmy ścieżkę pomocy klientom w temacie budowy ich kompetencji sprzedażowych

 

Szkolenie wstępne to krok w kierunku określenia obszarów, nad którymi będziemy działać. Większość klientów potrzebuje systemu ciągłego rozwoju ponieważ efekty trzeba utrwalać. Tak jak przy treningu sportowym nasza forma znacząco spada po osiągnięciu pierwszych efektów. Odpuszczamy i później zostajemy na poziomie do którego dotarliśmy lub nawet cofamy się w rozwoju ponieważ tyle już umiemy, że to my moglibyśmy szkolić innych. Przestajemy wykonywać działania. Zamiast zwiększyć ilość telefonów, spotkań – zmniejszamy.trening1

Dlatego po narzędziowniku, na którym możemy :

  • zbadać własne nawyki

  • określić obszary rozwoju nie tylko kompetencji miękkich ale i braki merytoryczne

  • poznać mocne strony

  • zobaczyć swój proces sprzedaży oczami klienta aby lepiej, świadomiej prowadzić każde spotkanie

proponujemy Poligon Zawodowych Sprzedawców podczas którego każdy z uczestników zbiera swoją całą wiedzę w rozmowę handlową, którą testuje tak jak na prawdziwym poligonie w małej grupie we wspierających warunkach pod okiem prowadzącego i kolegów, z innych branż, którym łatwiej jest wejść w rolę klienta i ocenić nasze działania tak abyużyć na potencjalnych klientach w realnej sytuacji handlowej (podczas szkolenia dzwonimy do klientów, pomiędzy zjazdami handlowcy mają za zadanie zrobić spotkania handlowe)

Poligon powstał z 2 powodów

  • Osoby zaczynające swoją karierę w sprzedaży potrzebują szybkiego startu i wdrożenia wiedzy od razy aby wiedzieć czy nadają się do tej pracy

  • Osoby chcące zwiększyć wyniki pracujące już jakiś czas w branży mające wynagrodzenie prowizyjne zatrzymały się na pewnym etapie zarobków zazwyczaj są przeładowane wiedzą i muszą wrócić do podstaw aby poprawić skuteczność

Aby utrzymać poziom i zwiększać regularnie efekty – powołaliśmy Klub zawodowych sprzedawcówub zawodowych sprzedawców, gdzie z czasem każdy z tematów pokazywanych na Narzędziowniku i trenowanych na Poligonie szlifujemy w myśl 10 zasady Kaizen

 

 

 

Talent to konsekwente działania nastawione na mierzalne cele

Aby pojawiły się wyniki musimy określić gdzie się znajdujemy i gdzie zmierzamy. Podejmujemy działania, które na początku są trudne i monotonne. Handlowiec nie ma czasu aby myśleć o celach podczas spotkania lub rozmowy telefonicznej – ma wykonać te cele, mieć je w głowie a nie SMARTnie zapisane w notatniku. Dzwoniąc do klienta mamy 2-3 sekundy na reakcję. Nie zbudujemy nawyków pojedynczym szkoleniem. Nie przeprowadzimy wdrożenia wiedzy na podstawie wymyślanych obiekcji i nie da się napisać działających odpowiedzi na obiekcje dla kogoś ponieważ nigdy ich nie zastosuje. Możemy to zrobić jedynie przez inteligentne powtarzanie stosując zasady mistrzowskiego treningu w sprzedaży. Upraszczając system i będąc w pełni zaangażowanym. 

Nie budujemy żołnierzy, którzy mają bezmyślnie wykonywać rozkaz dzwonienia. Wierzymy, że budujemy wojowników, którzy mają myśleć. Sportowców dla, których sprzedaż i efektywne wywieranie wpływu to nie praca tylko misja, testują i sprawdzają nowe szybsze drogi niezależnie od tego jaki mają target, bardziej marżowe grupy docelowe, większe cele. Którzy są gotowi świadomie trenować sprzedaż aby zadziałać właściwie kiedy nadejdzie ich 5 minut, kiedy nie ma czasu na myślenie i działamy instynktownie.

 

Napisaliśmy program praktycznych studiów podyplomonwych, który realizujemy od 2016r na Akademi Górniczo-Hutniczej w Krakowie

 

 

 

 

Prowadzimy jako organizacja działania mające na celu odczarowanie negatywnych opinii o sprzedaży poprzez bezpośrednie oddziaływanie na postawy handlowców przekonując do:

  • działania bez manipulacji i "wciskania"
  • dbania zarówno o interes klientów jaki i organizacji, które reprezentujemy
  • budowania przewagi rynkowej polskich firm poprzez dostarczanie klientom unikalnej wartości

 

Maciej Koper – leader projektu


http://eepurl.com/7rpSL 

do góry